Vibrasi Mu Menarik Yang Sama Dengan Mu

Assalamualaikum, selamat sejahtera untuk anda semua.

like attracts like
Vibrasi mu menarik orang-orang yang sama dengan mu


Like attracts like adalah satu hukum dalam the law of attraction.

Like attracts like bermaksud setiap sesuatu yang sama akan selalu bertemu.

Orang yang baik bertemu dengan orang yang baik, orang yang suka marah-marah akan sering bertemu dengan kejadian-kejadian yang selalu membuat dia marah.

Rahsia alam semesta ini ialah setiap sesuatu bergetar dalam frekuensi tertentu, dan hanya orang yang bergetar dalam frekuensi tertentu akan mendengar apa yang dikatakan oleh orang yang juga bergetar dalam frekuensi itu.

Seperti frekuensi radio yang kita pilih, hanya mereka yang memilih radio itu yang mendengar apa yang radio itu mainkan, yang memilih saluran radio lain tidak mendengar apa yang radio lain mainkan.

Ketika kita bernafas, bergerak, berfikir, bercakap atau tidur, tubuh kita sedang bergetar. Getaran atau vibrasi ini cukup untuk menggetarkan seisi alam semesta yang terisi dengan berbagai energi. Energi alam semesta kemudian bergetar dengan caranya sendiri dan menyiapkan berbagai kejadian untuk kita alami.

Sebab itu orang kata, 'buat baik dibalas baik'. Kerana energi baik yang dia lepaskan akhirnya kembali juga kepada dirinya sendiri. Tapi ada juga yang buat baik dibalas jahat, semuanya kembali kepada niat, apa yang dia getarkan dalam hatinya ketika dia membuat baik. Perbuatan boleh menipu tapi vibrasi atau getaran energi pasti tepat.

Anda bertemu dengan orang yang baik-baik? Bertemu dengan kejadian-kejadian yang baik dan menguntungkan? Selalu berada di tempat yang tepat dan membahagiakan? Itu adalah kerana hasil vibrasi yang anda getarkan.


Seperti gambar yang saya ambil dari The Mind Unleashed di atas, katanya, 

'your vibe attracts your tribe'


Bermaksud, 'vibrasi mu menarik orang-orang yang sama dengan mu'


Selamat bergetar dengan tenang dalam cinta, kasih dan sayang.


❤ Nooren Aman 
Vibrasi Cinta Kasih

Post Ini Mungkin Untuk Anda:

Berikan komen anda untuk artikel "Vibrasi Mu Menarik Yang Sama Dengan Mu "

Catat Ulasan